Ben je als belegger of vastgoedeigenaar bezig met het opzetten van een coliving project? Dan weet je dat het inrichten van de gemeenschappelijke ruimtes een uitdaging kan zijn. Je wilt een sfeervolle en comfortabele omgeving creëren voor de bewoners, maar het aanschaffen van meubels kan een flinke investering zijn in zowel tijd en geld. Bovendien zit je met garanties en onderhoud van allerlei verschillende leveranciers. Gelukkig biedt KeyPro dé oplossing: meubels huren voor co-living ruimtes. Allemaal onder 1 dak.
Het concept van coliving, oftewel gemeenschappelijk wonen, wordt steeds populairder. Hierbij delen bewoners verschillende gemeenschappelijke voorzieningen, zoals studeer-/werkplek, terras, gym of lounge ruimte. Daarnaast draagt het ook bij aan het gevoel van gemeenschap. Het inrichten van deze gedeelde ruimtes is essentieel voor het creëren van een prettige leefomgeving. Door meubels te huren bij KeyPro, profiteer je van verschillende voordelen:
Naast dat je bij ons voor iedere ruimte complete inrichtingen kan huren, gaat onze service verder dan enkel meubels verhuren. We bieden een totaaloplossing:
Ga naar de webshop en voeg je producten toe in je winkelwagen
Vul de juiste gegevens in en verstuur je aanvraag
We geven je graag advies en plannen een afspraak voor je levering
Wij verzorgen de volledige montage en installatie
Voor To Be At hebben we de appartementen in het August gebouw in Amsterdam getransformeerd. Wat begon als een lege ruimte, hebben we omgetoverd tot een warm en sfeervol thuis waar je meteen wilt blijven.
Bij binnenkomst was het kaal. Toen wij klaar waren, straalde elke kamer warmte en comfort uit. We hebben zorgvuldig nagedacht over de indeling en kleuren, zodat alles naadloos aansluit bij de uitstraling van het appartement. En alsof dat nog niet genoeg is, krijg je er ook nog eens een adembenemend uitzicht over Amsterdam bij!
Wil jij zien wat wij voor jouw project kunnen betekenen? Vraag een offerte aan en ontdek de eindeloze mogelijkheden.
Omdat we je goed én snel willen helpen, hebben we de meestgestelde vragen voor je op een rijtje gezet. Zo vindt je sneller een antwoord, en nemen we wat druk weg bij onze collega’s. Staat je vraag er toch niet tussen? Dan helpen we je graag telefonisch verder.
Of huren goedkoper is dan kopen is afhankelijk hoe lang je gebruik gaat maken van het meubilair. Als je kiest om meubels te huren in combinatie met met de transport- en installatieservice van KeyPro heb je totaal geen omkijken meer. Het enige wat je hoeft te doen is de meubels uit te zoeken die je nodig hebt en wij doen de rest. Zo bespaar je veel tijd en zit je niet vast aan producten die je anders zou hebben gekocht. Daarnaast ben je bij huren altijd verzekerd dat je werkende producten hebt tijdens de gehele looptijd.
Als je meubels huurt betaal je voor het gebruik en niet voor het bezit. Als je (bepaalde) producten niet meer nodig hebt kan je deze (laten) retourneren. Je hebt er zelf dan geen omkijken meer naar. Een ander voordeel van huren is dat je altijd de garantie krijgt dat je product werkt en blijft werken. Mocht er iets kapot gaan dan krijg je bij ons een vervangend product. Dit kan hetzelfde product zijn maar ook een gelijkwaardig alternatief zijn.
De kosten voor het huren van meubilair is afhankelijk van het aantal producten en duur dat de producten worden gehuurd. In onze webshop kan je snel en eenvoudig zien wat het kost om meubels te huren.
De producten welke je bij KeyPro huurt zijn nieuw of (jong) gebruikt. Aangezien wij het zonde vinden om producten weg te gooien investeren wij in duurzame meubels welke wij met de grootste zorg onderhouden. Op deze manier ben je ervan verzekerd dat je goed werkend product krijgt waar je heerlijk van kunt genieten.
De levertijd hangt af van een aantal zaken. Bijvoorbeeld, zijn alle producten op voorraad, hoeveel producten dienen er geleverd te worden en waar dient het geleverd te worden? Via onze webshop kan je enkel producten weergeven welke bij ons op voorraad* zijn. Op deze manier ben je er van verzekerd dat je producten op korte termijn leverbaar zijn. Wanneer producten op voorraad zijn streven wij er naar om binnen 2-5 werkdagen bij jouw te leveren en te installeren. In sommige gevallen kunnen we zelfs binnen 24 uur leveren. Neem direct contact met ons op als je een spoedaanvraag hebt.
* De voorraad welke op de webshop wordt weergegeven kan afwijken. Wij leveren vanuit 2 magazijnen waardoor het voor kan komen dat bestelde producten niet (direct) uit te leveren zijn uit het magazijn waaruit je bestelling wordt geleverd. Wij zullen in dat geval ons uiterste best doen om een gelijkwaardig alternatief aan te bieden.
Helaas is het niet mogelijk om zelf producten af te halen. Wij hebben een eigen transport- en installatieservice waarmee onze producten op iedere gewenste locatie geleverd kunnen worden. Op die manier ben je verzekerd dat jouw gehuurde producten op de juiste manier vervoert, geplaatst en geïnstalleerd worden.
Voor onze leveringen en retourname hanteren wij de volgende voorwaarden:
Nee, wij leveren enkel op werkdagen (maandag t/m vrijdag) op kantooruren (vanaf 08.00 uur t/m 18.00 uur)
Onderdeel
|
Minimaal
|
|
Transport
|
€ 420,00 | Leveren en retourneren
|
1 maand | € 250,00 | Per maand |
2 maanden | € 175,00 | Per maand |
3 maanden | € 140,00 | Per maand |
4 maanden | € 120,00 | Per maand |
5 maanden | € 105,00 | Per maand |
> 6 maanden | € 90,00 | Per maand |
Alle genoemde bedragen zijn excl BTW
Het borgbedrag wordt door ons als waarborg gehouden voor de geleverde producten. Aan het einde van de looptijd betalen wij het borg bedrag binnen 14 dagen terug, mits alle producten aanwezig en niet beschadigd zijn. Normale gebruikssporen en slijtage vallen hier uiteraard niet onder.
Wij hebben een eigen transport- en installatieservice. Dit betekent dat wij zorgdragen voor het gehele logistieke proces en jij er geen omkijken naar hebt. De kosten zijn voor het leveren, plaatsen en installeren (inhuizen) & de-installeren en retourname (uithuizen) en milieukosten.
Voor de levering ontvang je een factuur. Deze factuur dient vóór de levering te worden voldaan. Betaling kan via bankoverschrijving, of via de betaallink waarbij je de mogelijkheid hebt om per iDeal of Creditcard te betalen. Mocht je de factuur (nog) niet hebben ontvangen voor de levering, dan heb je de mogelijkheid om via PIN of Creditcard te betalen bij de bezorger. Wij kunnen enkel leveren als het volledige bedrag is betaald.
Wij hanteren een opzegtermijn van 1 maand. Weet je niet zeker hoe lang je onze meubels nodig hebt? Kies dan de huurperiode welke je minimaal nodig hebt en laat je contract automatisch verlengen. Zo blijf je flexibel en betaal je nooit te veel! Houd er rekening mee dat de je minimaal 2 werkweken van te voren een afspraak maakt om het meubilair op te laten halen, zodat wij voldoende tijd hebben om de retourname in te plannen. Deze afspraak dient door KeyPro bevestigd te worden.
Ja je kunt je contract te allen tijde verlengen. Als je bij ons een contract afsluit loopt deze stilzwijgend door na de einddatum. Na deze einddatum hanteren wij een opzegtermijn van 1 maand. Klik hier om uw direct je opzegging te versturen.
Je kunt je contract eenvoudig opzeggen door een email te sturen naar info@keypro.nl of klik hier om uw direct je opzegging te versturen.
Vermeld in je e-mail het adres waar het meubilair is geleverd en de datum waarop je wilt dat het contract stop en de meubels opgehaald dienen te worden. Houd er rekening mee dat wij een opzegtermijn van 1 maand aanhouden.
Zodra we je email ontvangen ontvang je van ons een bevestiging van je opzegging en plannen we een moment waarop we de meubels retour komen halen.
Het is bij ons mogelijk om meubels over te nemen aan het einde van de huurperiode. Graag kijken we samen met je naar de mogelijkheden om de meubels van ons over te komen. Houd er rekening mee dat het niet altijd mogelijk is om (alle) producten over te kopen. Wanneer je product weer aan iemand anders is verhuurd dan behouden wij het recht om het product niet te verkopen.
Logeerwoning is een woning waarin bewoners tijdelijk (één tot zes maanden) geplaatst worden omdat hun eigen woning gerenoveerd wordt. Deze logeerwoningen zijn volledig voorzien van stofferingen en meubilair en biedt bewoners de mogelijkheid om te wonen en te slapen. Een logeerwoning wordt vaak aangeboden bij renovatieprojecten door een woningcorporatie en aannemers.
Rustwoning is een woning waarbij een bewoner niet uit huis wordt geplaatst maar overdag in de rustwoning kan zijn om bijvoorbeeld te werken of te ontspannen. De rustwoningen zijn voorzien van stofferingen en meubilair en biedt bewoners de mogelijkheid om overdag te verblijven veelal zonder er te slapen. Een rustwoning wordt vaak aangeboden bij renovatieprojecten door een woningcorporatie en aannemers.
Contactwoning is een woning die wordt gebruikt om contact tussen de bewoners en de woningcorporatie (en aannemer) gedurende het project te onderhouden. Een contactwoning wordt vaak aangeboden bij renovatieprojecten door een woningcorporatie en aannemers.
Wisselwoning is bedoeld om bewoners langdurig uit hun eigen woning te plaatsen in verband met bijvoorbeeld sloop- en nieuwbouw (één tot twee jaar). Veelal zijn deze wisselwoningen voorzien van stoffering en worden de meubels van de bewoners verhuisd en gebruikt voor de inrichting. Een wisselwoning wordt vaak aangeboden bij renovatieprojecten door een woningcorporatie en aannemers.