Benieuwd wat we voor jou kunnen doen?
Wil je weten hoe KeyPro jouw renovatie- of verduurzamingstraject kan ondersteunen met snelle en flexibele woninginrichting? Neem contact met ons op of vraag direct een offerte aan.
Een hele klus en een complexe taak, dat zijn termen die al snel komen bovendrijven wanneer je denkt aan een tijdelijke woning inrichten. Vooral voor woningcorporaties, wanneer het gaat om het huisvesten van huurders tijdens renovaties of andere ingrijpende (ver)bouwprojecten.
Hoe dan ook vraagt tijdelijke huisvesting om een strakke planning en uitvoering. Dit om ervoor te zorgen dat huurders zo min mogelijk hinder ondervinden. De tevredenheid en het comfort van de huurder staat tenslotte altijd voorop.
In deze blog bespreken we de belangrijkste uitdagingen die komen kijken bij een tijdelijke woning inrichten. En staan we stil hoe wij woningcorporaties helpen om projecten zo efficiënt mogelijk te laten verlopen en op dit gebied volledig te ontlasten.
We zoomen in op de planning, projectmanagement en het voorkomen van klachten van huurders en omwonenden. Het doel? Tevreden huurders en het verminderen van klantcontact.
Als woningcorporatie krijg je bij het aanbieden van tijdelijke huisvesting te maken met meerdere uitdagingen. We zetten ze hieronder voor je op een rij.
Het managen van projecten waarbij tijdelijke woningen ingericht moeten worden, kan overweldigend zijn. Het vraagt om een uiterst gestructureerde aanpak en volledige commitment. En dit is precies waar wij als KeyPro een kei in zijn!
Benieuwd naar de ervaring van een van onze klanten? Bekijk deze interessante case study van woningcorporatie Nijestee in Groningen.
Als professionele meuvelverhuurder werken we met een team experts die jarenlange ervaring hebben met het (tijdelijk) inrichten van verschillende soorten woningen, voor uiteenlopende doelgroepen. We begrijpen dan ook als geen ander de complexiteit die daarbij komt kijken.
Voor ons staat de eindgebruiker, oftewel de huurder, voorop. Ook hechten we veel waarde aan een nauwe samenwerking met onze opdrachtgevers. Met een servicegerichte en efficiënte aanpak, maken we voor alle partijen oprecht hét verschil.
Door samen te werken met KeyPro profiteer je van een reeks voordelen die verdergaan dan alleen het huren van meubels. We helpen niet alleen met een perfecte tijdelijke woninginrichting, we doen er ook alles aan om de planning te halen en klachten van huurders te voorkomen.
Zo ben je als woningcorporatie of aannemer minder tijd kwijt aan klantcontact en het managen van eventuele klachten van huurders en omwonenden. Doordat we veel taken uit handen nemen en zorgen voor een gestroomlijnd proces, heb je als woningcorporatie minder omkijken naar het project.
Zo kan jij je focussen op andere belangrijke zaken. Tot slot leidt een samenwerking met ons als partner vaak ook nog tot een aanzienlijke efficiëntie- en kostenbesparing. We werken uiterst snel en effectief, waardoor je project op tijd en binnen budget kan worden afgerond.
Ben je werkzaam bij een woningcorporatie en wil je meer weten over hoe KeyPro je kan ondersteunen bij het inrichten van tijdelijke woningen? Bezoek dan zeker ook onze pagina voor woningcorporaties voor meer informatie over onze diensten en producten, die speciaal zijn afgestemd op jouw behoeften.
Liever persoonlijk contact? Neem dan contact met ons op via 085 – 00 22 110 of mail naar info@keypro.nl. We denken graag met je mee!
Wil je weten hoe KeyPro jouw renovatie- of verduurzamingstraject kan ondersteunen met snelle en flexibele woninginrichting? Neem contact met ons op of vraag direct een offerte aan.